perjantai 19. lokakuuta 2018

Salaisuus

Sain eilen käsiini kirjan, jonka lukemista olen miettinyt jo pitkään, mutta koskaan se ei eteeni ole oikein tullut. Loppujen lopuksi en sitten lukenutkaan kirjaa, sillä se haisi aivan homeelta (kirjaston kirja), mutta sen verran lukaisin, että hoksasin etsiä kirjasta tehdyn elokuvan. Netflixistähän se sitten löytyi. Hauskaa sinänsä oli se, että pyörittelin tuota kirjaa kirppiksellä jo tiistaina, mutta koska kirja oli englanniksi niin jätin sen ostamatta (tosin samasta pöydästä löytyi Echart Tollen Läsnäolon voima, jota myös olin itselleni kaipaillut). No, seuraavaksi kirja löytyi sitten kirjaston hyllystä suomeksi ja loppujen lopuksi siis elokuvana (tälläkin oma tarkoituksensa varmasti on ja tiedän itseasiassa kyllä jo mikä).


The Secret - Salaisuus on jo vanha juttu, mutta elokuvaa katsoessani ymmärsin miksi en sitä aiemmin ole käsiini saanut. Yleisestihän leffa (ja selailun perusteella myös kirja) on aika hapatusta ja jenkkiläiseen tyyliin aikamoista myyntipuhetta ja hypetystä. En olisi aiemmin nähnyt tuon kaiken läp, olisin jäänyt kiinni vain tuohon kaikkeen ylimääräiseen...

Vetovoiman laki on minulle toki jo ennestään tuttu, mutta taas minua muistettiin opastaa huomioimaan tämäkin asia, tosin ehkä hieman erilaisella tavalla ja intensiteetillä. Heräsin myös huomaamaan ja tarkastelemaan sitä, että nyt olen siinä tilanteessa, että tietyt asiat ovat todellakin toteutuneet!

Hassua, että juuri tähän liittyen en ole näköjään kirjoittanut mitään parin vuoden takaisesta Brian Maynen luennosta, jota kävin kuuntelemassa Minä Olen messuilla 2016. Innostuin kovasti tuosta Goal mapping systeemistä ja teinkin sen, käytännön toteutus (tuota karttaa kun pitäisi pitää aktiivisena ja tarkastella sitä) jäi kyllä tekemättä. Tästä huolimatta olen ilmeisesti kirjannut niin tärkeitä asioita ylös, että jokainen niistä on toteutunut vaikka se karttani on ollut kirjan välissä ja kirja kirjahyllyssä.


Vaikka elokuva oli mitä oli, niin silti siitä inspiroituneena kirjoitin itselleni uudet manifestaatiot ja todellakin voin jo nyt uskoa niiden olevan totta energeettisesti vaikkeivat ne täysin fyysisesti olekaan vielä ilmentyneet. Tosin aika huikeaa oli se, että kun kirjoitin eilen illalla nuo kaikki asiat ylös, niin jo heti tänään osa niistä alkoi toteutua ihan konkreettisesti!

Ja ihana viikonloppu on edessä. Huomenna startataan kohti Helsinkiä ja siellä odottaa I Love Me messut sekä ainakin Amos Rex! Molempia odotan niin innolla 💕💕💕


Rakkaudella
iive

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos :)