tiistai 8. joulukuuta 2020

Joko olet löytänyt smoothiehaasteen?

Juuri kun innostuin taas smoothieista, niin meillä töissä alkoi tietty sopivasti ilmainen smoothiehaaste ja sen myötä olen haastanut taas mun syömishäiriömieltä - Millainen on terveellinen smoothie? 

Vuosiin ei mun smoothieen mennyt juurikaan hedelmiä. Smoothiet rakennettiin 100% optimaalisesti ja vain ja ainoastaan sillä periaatteella. Mausta ei niin väliä, joten nyt on aika mageeta juoda smoothieita jotka on kuin herkkua 💚😋💚 Tosin E4Bn No More hapannaama on kyllä mun suuhun ihan herkkua sekin ❤️😋😍 ja samoin mulle maistuu edelleen edellisessä postauksessa esittelemäni mun perus-smoothie. Mutta smoothiehaasteen myötä on löytynyt jo monta smoothieta mitkä maistuu myös perheelle mikä on aivan huippua!

Mikä on sun suosikkismoothie?




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos :)