perjantai 31. toukokuuta 2019

Kun unelmat toteutuu!

OPETTELE NAUTTIMAAN
tästä hetkestä,
Tämä hetki
ON SINUN 
elämäsi!
-Hidasta Elämää-

Ja voi luoja, että nautin, nautin niin tästä mun uudesta elämästä, jossa viikonloppu kuluu hujauksessa kameran takana uusia juttuja opetellen, välillä lomaillaan, välillä työnnetään sormet multaan ja raahataan hikipäässä aidanseipäitä. Välillä saan uppoutua täysillä kaikkien toinen toistakin upeampien ja ihanampien hyvinvointituotteiden ihmeelliseen maailmaan, sillä se on mun uusi duuni kuulkaas nyt! Osa-aikainen, mutta se on just sitä mitä haluan tehdä ja oon siitä NIIN KIITOLLINEN 💗💗💗

En voisi olla onnellisempi, en kiitollisempi - tässä hetkessä on jotain niin taikaa - se on se tämä hetki, sitä että elää täysillä nyt!

Oon tehnyt mielettömästi töitä oman hyvinvointini eteen jo vuosia ja kyllä sitä työtä riittää tulevaisuudessakin, ei siinä, ei tämä tähän tosiaankaan lopu, mutta voihan sitä vähän välillä fiilistellä olotilaa ja sitä miltä omassa kropassa ja etenkin miltä omassa mielessä tuntuu!


Sillä on väliä, että viihtyy omissa nahoissa (etenkin kun ei oo koskaan ennen viihtynyt... osaa arvostaa), omissa ajatuksissa ja pääkopan sisällä. Sillä on väliä, että se sielu soi mussa ihan intohimona kaikkea sitä kohtaan mitä teen. Joka päivä askel askeleelta luon tulevaisuutta, jossa asiat on balanssissa, oma hyvinvointi, intohimoinen työ ja vapaa-aika. Ja mulla on niiiiin fiilis siitä, että tästä tulee huikeeta!


Tänään etätöiden jälkeen suuntasin kohti kaupunkia taidenäyttelyyn ja muuten vaan ihmisten ilmoille. Oli viimeinen virallinen palkkapäivä. Fiksu säästää ja menee museoon perjantaisin (sillä vink, vink on Jyväskylässä on silloin ilmainen sisäänpääsy!) Tuurilla ajoin auton parkkihalliin, jossa parkkilipukekone oli huollossa ja sain pitää auton koko iltapäivän hallissa ilmaiseksi! Tämä ja postikorttien kirjoittaminen on ehdottomasti pätevä tekosyy istahtaa hetkeksi cappucinolle 💗

 Taidemuseolta löytyi muuten aivan jäätävän huikea silmälasipyyhe! 

Ai ja mitä olin katsomassa?

No Emma Ainalaa, joka on kyllä aivan mieletön! Esimerkiksi tätä teosta katsoessani olin räjähtää nauruun - toki sivistyneenä taidenäyttelyssä kävijänä repeilin vain sisäisesti... tämän teemat on niin vaan mun elämästä - eksistentiaalisesta kriisistä kristallipalloihin ja enkeleihin 💗 Toki tauluilla oli myös syvällisemmät ja vakavammat merkityksensä, mutta halusin jatkaa naivistinäyttelyn jälkeisissä tunnelmissa ilon ja huumorin linjalla ja nautin taiteesta siis niiden vaaleanpunaisten lasien lävitse.

 Too Many Stars and Not Enough Sky 2016

Kristallipalloista ja enkeleistä päästäänkin kätevästi selvännäkijöihin ja astrologeihin, sillä nyt on 

-Punaisen kuun aaltojakso-

Vierailu Maya-astrologin luona on kytenyt mun sisällä paljon. Joka päivä olen tutkaillut päivän kalenteria ja heijastanut sitä omaan elämään. Olen huomioinut etenkin mussa pyöriviä tunteita. 

Välillä olen aivan äärettömän onnellinen ja sitten PAM! Mikä ihme tää ahdistus on mihin mua yritetään vetää? Ja joku huutaa mun korvaan - etkö tajuu! Oot työtön! Mikä sä nyt oot? Kuinka ajattelit pärjätä? Mitä aattelit tehdä? Etkö tajuu! Ravistelen päätäni enkä tajuu mitä se mulle yrittää tolkuttaa. Pelkkää surkeutta se mulle yrittää vaan työntää ja mä en halua sitä ottaa vastaan. Haluan keskittyä siihen kaikkeen hyvään mitä mulle on annettu!
Kuun aaltojakso on saanut meidät näkemään, 
ja konkreettisesti kokemaan, mikä vaikutus onkaan tunteillamme!
Se mitä tunnet, sitä vedät magneetin tavoin puoleesi.
Yhä uudestaan ja uudestaan. Kerta kerralta voimakkaampana.
Niin positiivisissa, kuin negatiivisissa tunteissa on täydellisen sama vaikutus.
Elämäsi muuttuu haluamasi suuntaan, kun olet oppinut muuttamaan tunteesi positiivisiksi, virtaaviksi ja aidoiksi.
-Päivi Kaskimäki-

Punainen Kuu on manifestoinnin erikois-spesialisti laatu maya-symboliikassa. Sen avulla voit manifestoida kaiken negatiivisen  haluamaasi positiiviseen suuntaan. Kaava on hyvin yksinkertainen!
1) Päätä mitä tahdot.
2) Tunne miltä tuntuu kun lopputulos on ilmentynyt elämääsi.
3) Keskity päämäärääsi, siihen mitä haluat, älä lainkaan siihen miten se tulee.

-Päivi Kaskimäki-
Nyt kun olen saanut tämän elämänmuutoksen (työttömyyden) tuomat kuviot virtaamaan elämässä edes jotenkin, on  aika keskittyä rakentamaan päivittäistä rytmiä, sellaista että jatkossakin olisi hyvä olla ja elää niin.

Kuinka tasapainottaa vapaa-aika ja työ? Kuinka aloittaa aamut? Suoraan koneelle vai irtoaisiko aamulenkki ja uinti? Täytyy myös muistaa, että vaikka olenkin näihin nahkoihin saanut huikeaa muutosta aikaiseksi, niin myös sen projektin haluan etenevän. Liian monta kertaa venyneitä ruokailuvälejä, napsimista, lyhentyneitä paastoja ja niin edelleen... ketoosissa olen toki, muttei se auta jos syön jatkuvasti alikaloreita joita sitten tasaan syömällä ylikaloreita kun iskee se NÄLKÄ!
Karu tosiasia on se, ettei näin tapahdu mitään muutosta. Jollekinhan se olis ok, mutta mulle nyt ei enää.

Joten päätän mitä tahdon ja se ei ole todellakaan päämäärätöntä haahuilua vaan ihan kaikkea muuta! Ja mä tunnen sen fiiliksen jo nyt 💗

💗 Haluan tehdä työtä mikä tuottaa intohimoa ja sillä myös elää 💗
💗 Haluan olla terve ja hyvinvoiva 💗
💗 Haluan tehdä elämässäni intohimoisia asioita 💗

Kaikkea tuota mulla on jo elämässä, mutta mä haluun lisää!

Ei me olla tultu tänne kärsiin vaan loistaa!


Täytyy sanoa, että mulla oli ihan huippu tuuri myös löytöjen suhteen tänään. Alesta uudet ihanat aurinkolasit, korvikset, huivi ja mitähän kaikkee... saa kesä tulla 💗

Shine, Shine, Shine Girl!
Älä oo tulitikku - oo FUCKING JUHANNUSKOKKO!
Rakkaudella 
iive

ps. Jos haluut seurata mitä mä duunaan, niin KLIK! Tuu mun Instaan 💗

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos :)