keskiviikko 24. huhtikuuta 2019

Freetox Ketopower-energiaa ja sisäistä lämpöä

Miten se onkaan kun aina voisi aloittaa päivitykset tyyliin huh, huh??? No sellaista elämä vaan tuntuu olevan. Välillä ollaan huh, huh! kun sattuu ja tapahtuu, tällä kertaa ollaan huh, huh! siitä ihan mahtavasta draivista mikä on meneillään.

Pääsiäisenä huomasin, että meidän uimarannalle oli joku ihana ihminen käynyt tekemässä avannon. Suurista puheista (ja jo ostetuista avantouintikengistä) huolimatta en koskaan päätynyt sinne avantouintikopille uimaan. Nyt siis oli oiva tilaisuus pelastaa tilanne ja tehdä se mitä olen uhonnut jo monta vuotta. Mennä siis avantoon ja ihan ilmaiseksi! (Tosin kopin vuosihinta on todella edullinen, lähinnä oli kiinni siitä etten jaksanut rueta selvittelemään mistä ja keneltä sen avaimen nyt käyn hakemassa ja minä päivänä ja mihin kellonaikaan ja ja ja... liikaa vuorotyöläiselle) Siispä heti seuraavana päivänä ennen iltavuoroa kävin pulahtamassa avannossa, kahdesti. Nyt olen käynyt jo kolmena päivänä peräkkäin avannossa ja kohta ne jäätkin siitä lähtevät. On upeaa huomata kuinka entisestä vilukissasta joka ei jaksa mitään, on kuoriutunut tarmonpesä jonka ei tarvitse kääriytyä kymmeneen vaatekertaan tai paksuun peittoon. Jokin siis kropassa pelittää mahtavasti!


Tiistain avantouintireissulla oli jopa ihan eeppinen tunnelma. Siinä istuin laiturin nokassa bikinit päällä auringonpaisteessa +16 astetta ainakin lämmintä ja järvi täysin jäässä. Oli niin huikean hyvä olla! Avannossa kastautumisen (tuossa reijässä ei paljon uintiliikkeitä tehdä) jälkeen puin lämpövaatteet päälle ja palasin vielä fiilistelemään laiturin nokkaan. Tulen muistamaan tuon hetken ehkä aina ❤️ Siinä hetkessä koin jotenkin niin olevani elossa ja onnellinen. Kiitollinen siitä mitä kaikkea minulla on, kiitollinen siitä että olen saanut terveyteni takaisin. Nyt lisäksi kun yövuoroja ei ole enää ollut ja keto-adaptaatio on tapahtunut, niin tämä olemassa olemisen tunne on aivan mielettömän upea.

Juu... puitakin halailin taas...
Miksi tämä kuva? Siksi, että haluan näyttää ettei se ole mitenkään outoa. Kokeilepa joskus. Jos ei halaaminen tunnu hyvältä niin nojaa vaikka selällä puuta vasten. Hiljenny tuntemaan puun runko vasten selkää, juuret jalkojen alla ja voit nostaa katseen kohti latvoja. 
Voin luvata, että stressitasosi laski juuri merkittävästi.

Mahtavaa on ollut nyt huomata, hieman kiireiselläkin elämäntahdilla, että ketoilu sujuu vaivatta elämässä mukana. Ruuanlaitto tai ruokien keksiminen ei tuota ongelmia ja ruuat on itseasiassa aivan mielettömän helppoja ja nopeita tehdä (paitsi kun päättää tehdä ruokaa, siemennäkkäriä ja fatbombseja yhtäaikaa ja juuri ennen iltavuoroon lähtöä...)

Tokihan ruuanlaittoon saa kulumaan aikaa ja energiaa jos haluaa. Ja välillä onkin aivan mahtava fiilistellä ja kokkailla oikein urakalla jotain monimutkaisempaa, mutta ei ole pakko!




 Missing Sushi!
Graavilohta, salaattia, siemeniä, fetaa, oliiviöljyä, majoneesia ja wasabia!

 Kesäkurpitsalihapullat, salaattia, parsakaalia

 Salaattipedillä kuullotettua parsaa&herkkusieniä, marinoitua punasipulia, pikkulusikallinen majoneesia ja muutama viipale luomu homejuustoa. Tämä oli kyllä ruokataivas!

 Ja tässä muuten todellisuus siitä miltä ruoka näyttää oikeasti kun se syödään... tällainen reality check... kun niitä aitoja ruokakuvia kaivataan. Useimmitenhan se ruoka-annos näyttää siis tältä.

Ketofiilistelyä entisestään vain parantaa juuri avautunut Freetox Ketopower. Mukaan sinne mahtuu siis koko ajan, et ole myöhässä missään tapauksessa jos nyt haluat hypätä mukaan. Freetox.fi voi käydä lukemassa mitä homma tarkoittaa ja klikata itsensä mukaan. Valmennus on ilmainen. Siellä on jo hyvä pöhinä menossa ❤️ (Itsellä on tässä lähtenyt nyt -3,5kg Ketopowerin alusta ja vyötäröltä -7cm!)

Itsehän olin tuon valmennuksen testiryhmässä ja nyt "apuvalkkuna" pyörin siellä useamman muun testiryhmäläisen kanssa kannustamassa ja innostamassa juuri aloittaneita. Oikeisiin kinkkisiin kysymyksiin vastaa tietenkin oikeat valmentajat Susanna ja Annikka. Itsehän en ole missään tapauksessa asiantuntija vaikka olenkin opiskellut asiasta aikalailla eri tietolähteistä. Tai joo, olihan sille hyvä nimi -kokemusasiantuntija- ❤️ sitä mä oon!

Jos hommaa haluaa seurata myös Instassa niin siellä #freetoxketopower on homman tunnus. On aivan mahtavia ruokakuvia ja meininkiä ollut niin testiryhmän kuin jo näiden kahden ensimmäisen päivän aikana.

Minut löytää Instasta nykyään @voimaa_iive
Tätä samaa hullun hulvatonta elämää sinne päivitän kuin tännekin, mutta tietenkin enemmän reaaliajassa ❤️

Ihan mahtavaa ja aurinkoista loppuviikkoa ❤️
Mä nautin pääsiäistöiden jälkeisistä vapaapäivistä just nyt!
Huomenna taas avantoon!

Rakkaudella
iive

4 kommenttia:

  1. Olen sun blogissa ekakkertaa, mistä lie tänne tieni toi,
    Sulla on hyvä harrastus. Minä kävin avannossa noin 2-3 x viikossa, 10-v ajan.
    Mutta sitten miehelle tuli Tia-kohtaus x 3 ja hän ei enää uskaltanut käydä.
    Meidän avantopaikka oli yli 10 km päässä meiltä ja mulla ei ole ajokorttiaa, niin että siihen meidän uinnit jäi.
    Ja myös kaikki hyvä olo mitä uinnista tuli.
    Taidan ruveta seuraamaan sinun blogiasi, laitan ensin sinun blogisi minun seurantaluettelooni sitten liityn sinun blogin lukijoihisi.
    Toivottavasti olisi lämmin ja keväinen loppuviikko.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hei mahtavaa kun löysit tiesi tänne <3 Yritän pitää tätä sellaisena hyvän mielen blogina, vaikka aika rankkojakin aiheita olen käsitellyt.

      Meillä avantouintipaikalle on ehkä n. 3km. Mutta tosiaankin nyt oli joku ihana ihminen tehnyt avannon lähiuimarannalle joka on ihan mun työpaikan vieressä <3 joten uskaltauduin siis avantoon ja koukussa olen!

      Harmittavia on nuo sairastumisasiat kun ne vaikuttaa niin moneen juttuun :(

      Aurinkoa silti sinun kevääseesi <3

      Rakkaudella
      iive

      Poista
  2. Voi huikea mitä ruokia!! Mä oon vähän kade :D tuon tyyppistä annosta kuin tuo sun "sushi" voisi koettaa itsekin, näyttää niin hyvältä :)
    Mä en ole koskaan kokeillut avantouintia niin, että en pääsisi sen jälkeen saunaan :O. Täytyisi ehkä joskus koettaa jos siihen tulee mahdollisuus. tällähetkellä se ei kyllä onnistu, kun lähdinkin avantouintipaikka on yli 10km päässä :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hei sinä <3

      Ei auta kuule olla kade kun rupeaa vain kokkaamaan!

      Mä olen nyt (muutaman päivän syvällä kokemuksella kröh, kröh) todennut, että aivan parasta on kun avannon jälkeen ei mene lämpöön ollenkaan! Toinen juttu tietysti voi olla ihan syvän talven aikaan. Mutta näin keväällä, ei ole ollut tarvetta. Kehoon jää ihanasti järviveden tuntu (ja kaikki hyvät bakteerit) ja kroppa tuntuu virkeältä! Toisin käy jos menee saunaan tai lämpimään suihkuun avannon jälkeen. Ihan eri fiilis.

      Hei ja ihana et oot bäck <3

      Poista

Kiitos :)